کرایف: 80 میلیون برای پوگبا حماقت است

 

یوهان کرایف در جدیدترین مصاحبه خود، ضمن حمایت از لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، از مبلغی که قرار است برای خرید پوگبا هزینه شود انتقاد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا دو هفته پیش هیئتی را به ایتالیا اعزام کرد تا بر سر جذب پوگبا با مدیران یوونتوس وارد مذاکره شوند. قیمت پیشنهادی بارسلونا برای پوگبا 80 میلیون یورو بود که مورد موافقت هم قرار نگرفت. 

یوهان کرایف، اسطوره باشگاه بارسلونا در مصاحبه با کادنا کوپه در همین رابطه گفت:" بارسلونا در حال از دست دادن ارزش هایش است. زمانی، بارسلونا به تیم های پایه ای خود اتکا داشت و ستارگانی چون مسی، ژاوی و اینیستا از لاماسیا به تیم اول باشگاه را یافتند. 
ستارگانی که تاریخسازی کردند اما اکنون دیگر بازیکن قابل ذکری از تیم های پایه ظهور نمی کند و در عوض باشگاه در پی خرید بازیکنان از تیم های دیگر و با قیمت هایی گزاف است. بطور مثال پرداخت 80 میلیون یورو برای خرید پوگبا بیهوده و احمقانه است." 

کرایف در مورد جدایی کاسیاس از رئال مادرید نیز گفت:" از شیوه جدایی کاسیاس از رئال ناراحت شدم. او پس از سال ها افتخارآفرینی برای رئال، شایسته مراسم وداع بهتری بود. متاسفانه در این موارد افرادی غیرورزشی تصمیم گیرنده هستند که همواره نیز اشتباه می کنند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 7:59 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.